Pokud chcete zhubnout, vyhněte se večeři

Jíst velmi časnou večeři, nebo dokonce skákání, může vám pomohou zhubnout, zjistila nová studie. První člověk test časné krmení časově omezené (eTRF) zjistil, že jídlo-načasování strategie snížené výkyvy hladu a změněnou tuků a sacharidů spalování vzory, které mohou pomoci při hubnutí.
V eTRF, lidé jedí jejich poslední jídlo v polovině odpoledne a ne znovu jíst, dokud snídani druhý den ráno. „Jíst pouze při mnohem menším okně času než lidé se obvykle používají k může pomoci při hubnutí,“ říká Courtney Peterson, výzkumný pracovník Pennington Biomedical Research Centre ve Spojených státech.
„Zjistili jsme, že jíst od 8 do 2 hodin po němž následovala 18hodinová denní půst držel úrovně chuť k jídlu více dokonce po celý den, ve srovnání se jíst od 8 do 8 hodin, což je to, co střední Ameriky dělá,“ řekl Peterson , Tento nový výzkum naznačuje, že konzumace velmi časnou večeři, nebo dokonce skákání večeři, může mít určité výhody pro hubnutí.
Tělo má vnitřní hodiny, a mnoho aspektů metabolismu jsou na jejich optimální fungování v dopoledních hodinách. Proto, jíst v zákrytu s cirkadiánních hodin těla tím, že jí dříve v průběhu dne může pozitivně ovlivnit zdraví, a tato nová studie eTRF ukazuje, že to platí i pro metabolismus. První test eTRF u lidí vyplývá, hlodavec studie tohoto přístupu k úbytku hmotnosti, který předtím zjištěno, že eTRF snížit obsah tuku a snížené riziko chronických onemocnění u hlodavců.
Chcete-li provádět své studii výzkumníci následovalo 11 mužů a žen s nadváhou více než čtyři dny jíst od 8 do 2pm (eTRF) a čtyřech dnech jíst od 8 do 8pm (průměr krmení pro Američany). Výzkumníci pak testoval vliv eTRF na spálené kalorie, tuk spálil a chuť k jídlu.
Chcete-li vyloučit subjektivitu, vědci měli všichni účastníci vyzkoušet obě jíst plány, jíst stejné množství kalorií v obou případech, a dokončit přísné testování pod dohledem. Zjistili, že ačkoliv eTRF neovlivnil, kolik kalorií účastníků hořel, že sníží denní výkyvy hladu a zvýšené spalování tuků během několika hodin v noci.
Je také zlepšit metabolickou flexibilitu, což je schopnost těla přepínat mezi hořícími sacharidů a tuků. Zda eTRF pomáhá při hubnutí nebo zlepšuje jiné aspekty zdraví je stále neznámý.