Jednoduchá, svižná chůze prospívá srdci

Jednoduchý chůze režim může jít dlouhou cestu ke zlepšení vašeho zdraví srdce, říkají vědci.
„Víme, že chůze je vynikající forma cvičení, ale výzkum byl smíchán o tom, jak úspěšná chodící program může být při změně biologické markery, jako je cholesterol, hmotnosti, krevního tlaku,“ řekl Pamela Stewart Fahs, profesor na Binghamton University, State University New Yorku.
Vědci zjistili, že středně náročné chůzi zlepšuje kardiovaskulární rizikové faktory v krátkodobém horizontu.
Pro účely této studie, skupina 70 žen, byly testovány v rámci své účasti dobrovolníka ve společenství pěší programu.
Účastníci dostali programovatelnou krokoměr nosit na probuzení hodin po dobu 10 týdnů a žádal, aby chodit svižně po dobu alespoň 150 minut týdně.
Po ukončení programu, hmotnost účastníků, BMI, krevní tlak a cholesterol byly měřeny.
Oni byli také požádáni o vyplnění přehled o jejich fyzické aktivitě, výběru potravin, osobních charakteristik a chování z období 10 týdnů.
Výsledky jejich post-testu potvrdily původní hypotézu tým je, že chůze by zlepšit kardiovaskulární rizikové faktory v krátkodobém horizontu.
Studie byla publikována v časopise Creative ošetřovatelky.