Jak změnit jídelníček, abyste shodili váhu

Pouhou změnou své stravovací plán jako při poslední jídlo dne v polovině-odpoledne může pomoci spalovat tuk a hubnout, naznačuje nový výzkum.
Studie, které odzkoušena počátkem časově omezené krmení (eTRF) na lidech zjistil, že tato moučka-načasování strategie sníží výkyvy hladu a změnil tuků a sacharidů spalování vzory, které mohou pomoci při hubnutí.
S eTRF, lidé jedí jejich poslední jídlo v polovině odpoledne a ne znovu jíst, dokud snídani druhý den ráno.
„Jíst pouze při mnohem menším okně času než lidé se obvykle používají k může pomoci při hubnutí,“ uvedl jeden z výzkumníků Courtney Peterson, docent na University of Alabama v Birminghamu ve Spojených státech.
Lidské tělo má vnitřní hodiny, a mnoho aspektů metabolismu jsou na jejich optimální fungování v dopoledních hodinách.
Také číst | S vysokým obsahem vlákniny může pomoci snížit zánět způsobené dnou
Proto, jíst v zákrytu s cirkadiánních hodin těla tím, že jí dříve v průběhu dne může pozitivně ovlivnit zdravotní stav.
Předchozí studie na zvířatech ukázaly, že časově omezené krmení brzy pomohl hlodavci spálit více tuků.
V současné studii, Peterson a její kolegové následuje malou skupinu mužů a žen s nadváhou více než čtyři dny jíst od 8 do 2 hodin a čtyři dny v pojídání mezi 8 hod a 8 hod
Výzkumníci pak testoval vliv jídla časování strategii pro spálené kalorie, tuk spálil a chuť k jídlu.
Účastníci se snažili oba stravovací plány, jedli stejné množství kalorií oba časy a dokončil všechny testy pod dohledem.